"Femme qui rit est à moitié dans ton lit", adică "Femeia care râde e pe jumătate în patul tău", spune un dicton francez. Cercetătorii de la Stanford School of Medicine au constatat într-adevăr că creierul femeilor reacţionează la umor. Ei au făcut o experienţă asupra a 22 de copii. Băieţi şi fete cu vârste cuprinse între 6 şi 13 ani, cărora le-au arătat înregistrări video mai mult sau mai puţin amuzante. Subiecţii au fost împărţiţi în trei grupe : primul a privit emisiuni de tip gag cu căderi amuzante şi scene cu animale în timp ce cel de-al doilea a vizionat secvenţe aşa-zise "pozitive". Celui de-al treilea grup i s-au prezentat imagini video "neutre" cu documentare cu animale sau scene ce arată copii care merg pe bicicletă. În timpul vizionării, cercetătorii au observat activitatea cerebrală a subiecţilor din cele trei grupe. După ce au privit înregistrările video, copiii au fost întrebaţi care este părerea lor despre ce au văzut, dacă li s-a părut ceva nostim. Comparând opiniile lor, s-a descoperit că fetiţele, în special, au arătat o mai mare importanţă imaginilor umoristice, potrivit "Social Neuroscience".
marți, 30 iulie 2013
Fetele preferă băieţii nostimi
Potrivit
unui nou studiu, creierul femeilor reacţionează mai mult la umor decât
cel al bărbaţilor.
De aceea, sunt atrase din punct de vedere biologic
mai mult de bărbaţii nostimi, veseli şi
puşi pe glume. "Femme qui rit est à moitié dans ton lit", adică "Femeia care râde e pe jumătate în patul tău", spune un dicton francez. Cercetătorii de la Stanford School of Medicine au constatat într-adevăr că creierul femeilor reacţionează la umor. Ei au făcut o experienţă asupra a 22 de copii. Băieţi şi fete cu vârste cuprinse între 6 şi 13 ani, cărora le-au arătat înregistrări video mai mult sau mai puţin amuzante. Subiecţii au fost împărţiţi în trei grupe : primul a privit emisiuni de tip gag cu căderi amuzante şi scene cu animale în timp ce cel de-al doilea a vizionat secvenţe aşa-zise "pozitive". Celui de-al treilea grup i s-au prezentat imagini video "neutre" cu documentare cu animale sau scene ce arată copii care merg pe bicicletă. În timpul vizionării, cercetătorii au observat activitatea cerebrală a subiecţilor din cele trei grupe. După ce au privit înregistrările video, copiii au fost întrebaţi care este părerea lor despre ce au văzut, dacă li s-a părut ceva nostim. Comparând opiniile lor, s-a descoperit că fetiţele, în special, au arătat o mai mare importanţă imaginilor umoristice, potrivit "Social Neuroscience".
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu